L’Horabaixa reuneix generacions d’exalumnes a La Salle Santa Coloma en una festa plena d’emoció i records

  • 22 de septiembre de 2025

La Salle Santa Coloma va viure dissabte 6 de setembre una jornada inoblidable amb la celebració de la primera edició de L’Horabaixa, un retrobament d’exalumnes i professorat que va omplir el pati de l’escola de rialles, records i moments d’alta càrrega emocional.

L’acte va comptar amb una gran participació d’exalumnes de diferents promocions, alguns dels quals no es retrobaven des de feia anys. Un dels moments més especials va ser la presència de sis antics alumnes que havien deixat La Salle fa quaranta-quatre anys i que van voler repetir la fotografia que ja s’havien fet al mateix lloc quan eren estudiants. També van emocionar les escenes d’exalumnes reconeixent i saludant professors de fa 30, 20 o 15 anys, demostrant que els vincles creats a l’escola continuen vius amb el pas del temps.

L’ambient de la festa va ser càlid i acollidor, amb una decoració d’estil rural que va reforçar el caràcter familiar i proper de la trobada. La vetllada va comptar amb música en directe a càrrec del grup de rumba Derumbers, que va fer ballar i cantar tots els assistents amb un concert vibrant.

A més, la festa no hauria estat possible sense la col·laboració de diferents restaurants i associacions de la ciutat, que van oferir servei de barra amb menjar i begudes, donant un valor afegit a l’experiència i convertint la trobada en un autèntic espai de convivència i germanor.

La directora del centre  va destacar que “és molt bonic veure com molts exalumnes recorden els seus anys a La Salle com dels millors de la seva vida, i encara més sentir-los dir que la vida els va molt bé”.

La primera edició de L’Horabaixa ha estat tot un èxit i ha deixat oberta la porta a futures edicions, consolidant aquesta nova iniciativa com un punt de retrobament entre exalumnes, professorat i la comunitat educativa.