A La Salle Comtal, un nou curs ha començat ple de reptes i motivacions per a dur a terme la nostra tasca, així com a la resta de centres de la xarxa.
Des que hem iniciat el curs, el Departament ha realitzat més de 20 assignacions noves, fent que la capacitat d'acollir a l'alumnat sigui constant. L'atenció a la diversitat de les nostres aules continua creixent i, en la diversitat cultural, ja superem les 40 nacionalitats diferents.
Ens agradaria destacar, no pas com a únics en el sector, sinó com a part d'aquesta notícia, l'esforç i la capacitat d'adaptació i superació de tota la comunitat educativa.
Començant per l'equip del PAS, que duu a terme la seva tasca adaptant-se a les novetats del Departament - com ara els vals escolars - l'atenció personalitzada i seguiment per aconseguir beques i ajuts econòmics. O la cuina, que es reorganitza dia rere dia per fer el dinar de tot l'alumnat (dels que s'inscriuen i dels que, no sabem per què, encara les famílies no han inscrit...)
Continuant pels professors, que amb un somriure i molt d'esforç preparen la classe, la decoren amb els seus millors desitjos i acullen tant els alumnes que ja sabien que tindrien com els que encara han d'arribar.
I no ens podem oblidar dels monitors de l'Esplai, que ens recorden que un dels grans valors dels nostres dies és el temps. Quan es dona des de la gratuïtat, l'altruisme s'omple d'estima i d'amor.
El missatge que volem transmetre, tot i que no és una novetat, és que l'escola torna a arrencar. Com diu el lema d'aquest any, de compromís en compromís, aconseguirem acompanyar, ensenyar i educar els infants que cada dia creuen les portes de la nostra escola.
La notícia que volem destacar és la gran feina que es duu a terme, l'esforç i dedicació, tot i la mancança sistemàtica de recursos i el menysteniment constant de diferents sectors cap a la nostra tasca.











