• 28 de Novembre de 2019

La innovació en educació de les etapes de formació professional, és un fet constat ja a la ciutat de Mollerussa. La Salle Mollerussa presenta la campanya “La Salle és +”, un projecte de formació i millora curricular ideat, conceptualitzat i dut a terme, pels alumnes de Grau Superior en Màrqueting i Publicitat. Amb la realització d’aquesta iniciativa, el centre dona a conèixer tres propòsits de millora acadèmica per als futurs graduats de la Formació Professional. La campanya pretén fomentar el programa de mobilitat europea Erasmus+, i les formacions certificades d’anglès, amb el certificat d’Oxford, i de les tecnologies de la informació i coneixement, amb el certificant el nivell I d’ACTIC.

Mentre que el programa de foment de la mobilitat europea per a la realització de pràctiques de formació professional és un programa específic per a l’alumnat de la Formació Professional de La Salle; els altres dos certificats, obren les portes del centre a la societat de Mollerussa i el Pla d’Urgell, oferint la possibilitat d’examinar-se i poder certificar els nivells acreditatius tant de llengua anglesa (B1 i B2), com de tecnologies de la informació i coneixement; ambdós certificats reconeguts com a mèrits per a tots els opositors que optin a una plaça de la generalitat.

Els alumnes de CFGS en Màrqueting i Publicitat, reconeixen que poder treballar en pràctiques reals els ajuda a treballar millor els coneixements que van adquirint en durant la seva formació professionalitzadora. Seguint els models d’aprenentatge col·laboratiu i de learning by doing, els estudiants de màrqueting de La Salle Mollerussa comencen, des del primer any de formació, a projectar diverses tasques cap a la societat més pròxima, amb propostes reals que es materialitzen tant en campanyes de comunicació i publicitat internes del centre, com en campanyes i actes de comunicació externs al centre i oberts a tot el territori.

La Salle Mollerussa ofereix estudis de formació professional de les famílies d’electrònica i electricitat, robòtica, administració, comerç i màrqueting, imatge i so, mecànica i sanitat. El centre enfoca el seu model educatiu cap al desenvolupament de les habilitats de l’alumnat i la innovació tecnològica permanent, pensant en la inserció dels futurs professionals en el món laboral.